17 aug. 2016

Mitt auktionsbord...

Bordet har jag ropat in på en auktion i vår by. HÄR hittar du ett inlägg om bordet.

Då jag köpte bordet för 5 år sedan, var det senapsgult och jag målade det vitt. 

Kommer ihåg att jag betalade 5€ för bordet. Nu ville jag ha bordet svart, men bords-
skivan fick bli oljad så att träet och lite gamla skavanker skulle bli synliga. Den röda 
krukan är ett nytt loppisfynd.

Jag är helt förälskad i mitt "nya" bord, det är bara så härligt där 
det står i vår hall.

Skall berätta vilka färger jag använt i nästa inlägg,
den svarta färgen var verkligen super att måla med!
Kram
Sanne

2 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Bordet blev supersnyggt som svart! Passar jättebra med korgstolarna :)
Ha en bra dag!
kram Tini

I min smak sa...

Fint! Mycket bättre än vitt!
Susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...