19 sep. 2012

Gatstenar...

Min nya "gatsten" får heta "Kusiner på väg till stallet"....

Gick till järnaffären och köpte två stenar... Tog fram ham-
mare gjorde dem lite ruffigare i kanten... Printade ut fotot
 och använde mej av decupagelack för servetter... Först ett
 lager på stenen och därefter ett lager på fotot...

Så blev det nya "fotoramar" med sommarminnen i...

Jag tackar alla som gläder mej med härliga kommentarer, 
det värmer mej otroligt mycket !
Önskar er alla en mysig onsdagkväll ...
Kraam
Sanne

12 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Det blev riktigt fint med bilderna på stenarna :)
Ha det bra,
kram Tini

LissasVita sa...

Påhittiga du...så himla kul ide och fint blev det!!Kramen lisbeth

House and Garden by Bia sa...

Men Guud så fint det blev. Jag har en massa gatstenar bakom huset, ska ta o göra likadant, fin idé.
Ha en mysig onsdag kväll!
Kramen

Johanna sa...

Åh vad fint, vad du är kreativ!

Kram Johanna

Anonym sa...

Vad får du alla idéer ifrån?! Jättefint!!
Kram Britt

Vardag och flärd sa...

Alldeles fantastiskt, ytterligare en idé att ta efter! Du är SÅ duktig på att komma på fina idéer!
Kram Eva

Beas sa...

Fint! Jag gjorde liknande idag med papper på glas.
Du kan göra eget decoupage, men det vet du nog med mjöl, florsocker, vatten och vitvinsvinäger...eller så som jag gjorde idag, hälften skollim, hälften vatten. Verkligen fint. Önskar att jag hade kvar de tre gatustenarna som fanns här när vi flyttade in, men jag tröttnade på att hitta "inspiration" till dem, så de finns inte kvar nu. :-)

Mariette sa...

Så fint! Du har så mycket idéer.
Kram Mariette

Home Bohemia sa...

Vilken KUL idé...de skulle även vara fina som bokstöd! Kram Maria

Kickan Style sa...

Va fina! Gjorde själv en liknande grej i somras med en kompis, men vi användes oss av gammal taktegelpanna! Riktigt tufft slutresultat!!

Ha det bra!
Kristina

Ingela sa...

Skithäftiga!

- Käringa med ljusa drömmar sa...

Häftiga stenar måste jag säga men jag blev kanske ännu mer inspirarad av möbeln du har stilebenet i. Är det en ombyggd byrå eller ett skåp du tagit dörrarna av kanske? Hur som helst, riktigt fint!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...